Firmy robią wszystko, aby wizerunek ich firmy trafił do jak największej liczby odbiorców. Używają reklam, które pojawiają się w internecie, telewizji i w prawdziwym życiu. Wszystko to, aby informacje o ich firmie trafiły do jak najwyższej liczby osób.
Potykacz to dwie płyty połączone ze sobą na grzbiecie i rozstawione w kształcie litery A. Taki stojak można dowolnie ustawiać i przestawiać. Na płytach z obu stron można się reklamować i ogłaszać. Potykacze często są używane przez bary i restauracje. Służą tam do informowania klientów o potencjalnych zmianach oraz reklamują swój lokal. Same potykacze mają średnią cenę, dla jednych może być zbyt wysoka, a dla drugich w sam raz. Można je kupić już za kilkaset złotych, około 300. Warto pamiętać o tym, żeby wybierać potykacze, które nie będą się przewracały.
Firmy chcą, aby ich wizerunek trafił do jak największej liczby osób. Nikogo nie powinno, więc zdziwić, że niejednokrotnie rozdają przedmioty związane ze swoją marką. Chodzi tutaj oczywiście o przedmioty takie jak koszulki, długopisy oraz kubki. Tylko gdzie można je kupić? Istnieje wiele firm zajmujących się reklamą. Do ich zadań należy produkcja przedmiotów z logiem danej firmy oraz tworzenie dla tych firm reklam.
Inne sposoby reklamowania
Oprócz tradycyjnych sposobów na rozpowszechnienie wizerunku firmy, istnieje kilka innych, rzadziej używanych, ale nie mniej kreatywnych. Do tych standardowych należą reklamy w internecie, telewizji oraz na produktach firmowych. Do tych niestandardowych mogą należeć następujące. Po pierwsze, znajdujące się na wielkich bilbordach. Firma z pewnością musiała wydać trochę pieniędzy, ale będzie warto. Kolejnym przykładem, są reklamy na sterowcach i samolotach. Trafiają bezpośrednio do potencjalnych klientów i są trudne do przegapienia. Innym sposobem może być wynajęcie ciężarówek , które jeździłyby po okolicy i reklamowały firmę lub produkt.